حمایت از کسب و کار بنگاه‌های صنعتی و تجاری و وب سایت ها

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) از برگزیدگان اولین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی، ‌معدنی و تجاری حمایت می‌کند.

وب سایت
حسام خانکشی زاده مسئول پیگیری امور اجرایی این صندوق با اشاره به برنامه حمایت از توسعه کسب و کار الکترونیکی بنگاه‌های صنعتی گفت: پیرو مذاکرات و توافقات به عمل آمده با دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، صحا آمادگی خود را جهت حمایت از طرح‌های برگزیده اولین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی،‌ معدنی و تجاری اعلام کرد.
وی تاکید کرد: دومین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی،‌ معدنی و تجاری که با هدف معطوف کردن توجه مدیران ارشد فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری به وضعیت پورتال و وب‌سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها برگزار می شود، می‌تواند زمینه استقرار و توسعه دولت الکترونیک در کشور را گسترش دهد.
مسئول پیگیری امور اجرایی صحا افزود: همچنین برگزاری جشنواره و معرفی برگزیدگان آن به عنوان الگوهای موفق در استفاده از فضای وب و مجازی در پیشبرد اهداف صنعتی و تجاری بنگاه‌ها می تواند باعث پیشرفت سایر واحدها شود. البته تبادل و اشتراک تجربیات شرکت‌ها هم می تواند از دیگر دستاوردهای این جشنواره باشد.
خانکشی‌زاده درباره چگونگی حمایت صحا از طرح‌های برگزیده اولین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی،‌ معدنی و تجاری تصریح کرد: طرح‌های برتر این جشنواره به شرط داشتن توجیه فنی و اقتصادی می‌توانند از تسهیلات مالی صحا بهره مند شوند و صحا پس از بررسی لازم، از برنامه‌های توسعه‌ای بنگاه‌ها برای وب‌سایت‌هایشان حمایت لازم را به‌عمل خواهد آورد.
وی افزود: همچنین طی رایزنی‌های صورت گرفته قرار است سایر شرکت‌کنندگان در جشنواره با تایید مسئولان برگزاری هم از حمایت‌های صحا بهره‌مند شوند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی کارآفرینان

بدون نظر

پاسخی بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تماس با ما

عمران و آبادی مسجد افتخار ماست.

ارسال کردن

©2024 - مسجد کارآفرین . ایده و اجرا :رویش رسانه

با شناسه کاربری خود وارد شوید

مشخصات خود را فراموش کرده اید؟